KHCF.org Kia-Hyundai Club Finland
Toukokuu 05, 2024, 20:32:44 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
  Etusivu     Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  

Valikko

   Pääsivu
   Foorumi
   Kalenteri
   Yhteystiedot
   Kuvagalleriat
   Linkit
   Uutiset
   Ohjeet

Käyttäjä

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Toukokuu 05, 2024, 20:32:44

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset

* *

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hyundai Kona Electric  (Luettu 11081 kertaa)
eyelid
Ylläpitäjä
Sr. Member
*****
Viestejä: 2.102


« : Heinäkuu 14, 2018, 12:25:06 »

https://www.hyundai.fi/taysin-uusi-hyundai-kona-electric/

Tesla 3:sen ja tulevan Leafin 60kwh -akustomallin kilpailija, mutta tämä onkin muodikas Crossover ja saa varustetta ja hilpettä sisustaan ja pikalataus on nopeampaa kuin Nissanilla joka on jäänyt kehityksestään jälkeen.

Tämän lisäksi tätä saa 200hp sähkökoneella joka tipauttaa Lefan pois ja jättää enää Teslan ja Hyundain näille markkinoille koko kansan "edullisesta" sähköautosta missä on ensimmäistä kertaa kunnon ajomatka. Noh se edullisuus sitten selviää.
tallennettu

Skoda KamiQ G-TEC.
eyelid
Ylläpitäjä
Sr. Member
*****
Viestejä: 2.102


« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2018, 18:55:55 »

https://www.youtube.com/watch?v=XvaQiFRPNd0

Niro EV vs. Kona Electric Comparison.
tallennettu

Skoda KamiQ G-TEC.
Ekomies
Jr. Member
**
Viestejä: 51


« Vastaus #2 : Tammikuu 19, 2024, 23:10:39 »

Eli otsikon mukainen uudempi Kona tuli sitten hommattua vaikka Ioniqin plugariin piti vain renkaat  ostaa Smiley
Tänne nyt kirjoittelen kokemuksia uutena sähköautoilijana kun saan ensiviikolla auton alle,mutta koeajon perusteella huominen alkoi tänään.
Plugarit on kuitenkin kompromissejä ja niissä on ylimääräistä tekniikkaa mitä pitää huoltaa.Sähköautoon siirtyminen oli luontevaa neljän vuoden Ioniq ajelun
jälkeen kun sillä ei talvella pysty niin sähköisesti ajamaan kuin kesällä. 
tallennettu
Ekomies
Jr. Member
**
Viestejä: 51


« Vastaus #3 : Maaliskuu 06, 2024, 22:44:23 »

Konalla menee hyvin! Siinä tiivistettynä toistaiseksi lyhyellä kokemuksella.Sähköajelussa ei tule kulutusta enään samalla tavalla seurattua,mutta noin 20 kwh/100km on aika perus talviajossa ja nyt kun kelit lämpenee näkee välillä jo 15kwh lukemia.TM Talviauto testi ei tuonut kummoista sijoitusta ja ymmärtääkseni lämmityslaite oli siinä suurin puute mitä en kyllä itse ole huomannut.Auto on aina lämmin ja valmiina lähtöön jos laittaa etukäteen lähtöajan ja leudommalla kelillä sitäkään ei tarvita vaan Kona puhaltaa heti lämpöä jos tarvitaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

TinyPortal v1.0.5 beta 1© Bloc

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!