KHCF.org Kia-Hyundai Club Finland
Toukokuu 05, 2024, 16:40:28 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
 
  Etusivu     Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  

Valikko

   Pääsivu
   Foorumi
   Kalenteri
   Yhteystiedot
   Kuvagalleriat
   Linkit
   Uutiset
   Ohjeet

Käyttäjä

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Toukokuu 05, 2024, 16:40:28

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset

* *

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kia Optima SW PHEV  (Luettu 8504 kertaa)
Petteri2
Full Member
***
Viestejä: 214


« : Marraskuu 03, 2018, 18:02:35 »

Nyt kävi niin, että talouteen ilmestyi otsikon mukainen plug-in hybridi.

Vaan ei käyttöohjekirjasta selvinnyt muutamaa asiaa ja myyjältä on turha kysyä kun eivät tunnu tietävän autoista muuta kuin hinnat.

Kun tehomittarin neula vajoaa REGEN alueen pohjaan hidastaessa, meneekö loput hidastushalut jarruihin vai tehostuuko kenties jarrutustehon talteenotto sähköksi entisestään? Mukautuva vakionopeudensäädin nimittäin hidastaa autoa melko voimakkaasti esimerkiksi nopeutta vaihtaessa vaikka tehomittarin neula ei kerkeä vajoamaan edes REGEN alueen pohjaan, liekö käyttää jarruja hidastamiseen talteenoton lisäksi?

Saako sähköistä käsijarrua mitenkään kytkeytymään automaattisesti päälle kun auto sammutetaan? Ilmeisesti homma toimisi jos autoholdin kytkee joka ajomatkalla päälle, mutta napin painaminen matkan alussa ei tee asiaa yhtään sen automaattisemmaksi verrattuna käsijarrun kytkemiseen käsipelillä ajon lopuksi.

Pystyykö kaistavahdin äänimerkin voimakkuutta säätämään?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

TinyPortal v1.0.5 beta 1© Bloc

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!