Mikäs ettei. Onhan tuossa kehitysvaraa aina.
Tuo nyt on mulla muutenki tollanen tee-se-itse juttu.
Aiemmin meinasin myydä auton mutta asiallisia tarjouksia ei tullut joten jatkan projektia.
Tavoitteena tällä hetkellä seuraavat:
-Parempi hallintajärjestelmä.
-Kspec Mäntäsarja 1:11 puristuksilla (kansissa tällä hetkellä 1:11.5 joten puristus nousee ->1:12.5) Kspecin mielestä todella mielenkiintoinen idea kuulemma. He eivät tienneet ketään jolla olisi noin korkeat puristukset Hyundaissa.
-Kitkalukko keulaan
-Hiotaan toiset nokat hieman eri specseillä
-Arkin putkisto yhdellä ulostulolla
-Hihnapyörät uudet alumiiniset (superkevyet)
Noilla pitäisi irrota 230 pyörille