KHCF.org Kia-Hyundai Club Finland
Elokuu 20, 2022, 04:39:23 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu     Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  

Valikko

Pääsivu
   Foorumi
   Kalenteri
   Yhteystiedot
   Kuvagalleriat
   Linkit
   Uutiset
   Ohjeet

Käyttäjä

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Elokuu 20, 2022, 04:39:23

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset

* *

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ostin Magentiksen, tummennetulla sisustalla  (Luettu 10876 kertaa)
Reniks9
Rekisteröitynyt
*

« : Helmikuu 19, 2012, 18:39:37 »

Jeps. Ostin AVK:lta sen mustan Magentiksen. Pikku nuotio palanut sisällä. Siis tummennetut lasit, penkit ja koko hoito. Harvinainen tuunaus, väittäisin!
tallennettu
Reniks9
Rekisteröitynyt
*

« Vastaus #1 : Helmikuu 20, 2012, 22:58:38 »

Tänään löytyi kaikki tarvittavat osat kärynneen salongin entisöintiin. Uskomaton pikastartti projektille! Grin
tallennettu
Limb
Full Member

Cerato 2.0i EX

« Vastaus #2 : Helmikuu 20, 2012, 23:25:05 »

otappas kuvia talteen kärähtäneestä sisustasta ja siitä miten projekti edistyy.
täällä ei ihan tunguks asti kumminkaan ole noita rakenteluprojekteja..  Roll Eyes
tallennettu

Cerato'06 EX
Reniks9
Rekisteröitynyt
*

« Vastaus #3 : Toukokuu 05, 2012, 10:38:04 »

Totanoin, aika savotta siitä tuli. Oon jotenkin rikki, kun kaiken maailman turhia huolia kehittelin aina nukkumaan mennessäni; jospa tuo on sitä tai siellä on tätä...

Kaameinta oli tämän postauksen jälkeinen lumimyräkkä; hain nimittäin osia romikselta, Sonatan hylsystä, joka oli jo muutenkin aurauslumen peitossa. Tarpeellinen osa törrötti jääkalikan sisällä tyhjennetyssä konehuoneessa! Muistatteko Ice Age:n pussirotan, joka tuijotti tammenterhoa ikijään läpi? Silmät verestäen? Ruumis täristen? Se olin minä maaliskuussa romiksen "Nämä lähtee paaliin" - kasan laidalla.

Vasta lumien sulamisen jälkeen löytyi peräkontista alimmaisena hanskalokeron kehys.

Sain auton eilen valmiiksi ja ihan viimeisen päälle asialliseksi. Seuraava katsastus yli vuoden kuluttua.

Olen ihan kotikorjaaja omaan tarpeeseen. Mulla kävi säkä liki kaikessa, mihin räpyläni laitoin tässä projektissa. Auton keväällä 2011 edelliselle omistajalle myynyt liike oli säilyttänyt kaikki lunastamattomat avaimet ja sain ne todella ystävällisen sähköpostiviestinnän jälkeen postitettuna kotiin postikulut maksamalla! Kolme siruavainta ja yksi kaukosäädin!

Australialaisella nettisivulla oli joku hemmo saanut nollatuksi automaatti-ilmastoinnin bugin. Tein aussityötä käskettyä ja 5,0 voltin ärsykkeellä (pojan lennokin akku+nopeussäädin =taajuusmodulaattori) - pimeä taikataulu heräsi eloon ja toimii nyt tämän lelufibrillaattorihoidon jälkeen ihan normaalisti! Sairasta! Mutta niin ihanaa!

Tää Magentis on tosi makee auto ja mun taidoille just sopiva. Sehän ei ole 1997 Galanttia kummempi, ei tule ihan justiinsa tenkkapoota perushuolloissa ja raskaammissakaan korjauksissa. Takaiskarit on menossa, ne korkkasivat vaimon Sonatassakin heti ekana.

Sitäpaitsi se on ihan sama peli, kuin meidän ympäriinsä maastokengillä murjottu Sonatamme. Miltä tuntuisi, jos ajaisi kymmenvuotiasta, kauttaaltaan finaalia lähestyvällä koreanmersulla ja joku kaunis lauantaiaamu se muuttuisikin ihan samaksi, paitsi nahkasisustus, sata potkittua klommoa vähemmän, ei yhtään puukonnaarmua yhdessäkään pellissä, kaksi kertaa lisää tehoa ja automaattilatikko? Se olis tänään, meinaan, se aamu!
tallennettu
Reni9ks
Rekisteröitynyt
*

« Vastaus #4 : Toukokuu 02, 2019, 23:27:11 »

Terve taas! Homma jatkuu ihan samalla sävelellä. Autossa on nyt 260 tkm ja rapiat. Jarrupaloja ja muuta vaihdeltu ahkeraan, vielä menis useampi vuosi?
tallennettu

Magentis EX -05 (AVK),
Entiset; Scoupe -91, Scoupe -91 (AVK), Pony -92 (AVK), Sonata EF EX -03 (AVK), Sonata EF -02 (AVK), Sonata EF-03
Reni9ks
Rekisteröitynyt
*

« Vastaus #5 : Heinäkuu 23, 2020, 16:05:39 »

Taas tuli leima. Tuulilasi vaihtoon. Nyt olisi 283 tkm taulussa eikä mainittavia ruostevikoja.
tallennettu

Magentis EX -05 (AVK),
Entiset; Scoupe -91, Scoupe -91 (AVK), Pony -92 (AVK), Sonata EF EX -03 (AVK), Sonata EF -02 (AVK), Sonata EF-03
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

TinyPortal v1.0.5 beta 1© Bloc

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!