Ei Aasiassa varmaan ole 2 miljardia mopoa, moottoripyörää tai tuktukia, vaikka niitä paljon onkin. Sitten kun sielläkin auto on joka toisella, niinkuin täälläkin on, on hyvä jos pienikulutuksinen ja luotettava malli on jo kehitetty verrattuna siihen, että ajettaisiin 60-luvun 7-litraisilla V8:lla joilla Bangkokin ruuhkassa ei millään pääse 100 kilometriä alle 30 litran.
Pitää paikkansa, että ei Suomi tässä maailmassa mihinkään vaikuta. Jenkkejä on kuitenkin jonkin verran enemmän ja niillä on suurempi suu.
Jostain luin tähän viittaavaa tutkimustietoa, eli jos koko amerikan liikenne pysäytettäisiin, niin maailman hiilidioksidi-päästöt vähenenvät 2% ja kun sitä hiilidoksidia on ilmakehässä vain 0,038% entuudestaankin, niin herää kysymys, onko tuolla loppupeleissä mitään merkitystä suomen päästöistä nyt puhumattakaan
Sähkö tulee, siitä ei liene epäilystä, mutta jonkin aikaa vielä odotellaan parempaa akkua. Mullakin mökkimatka on 250 km ja mielellään se pitäisi päästä ajamaan putkeen vastatuuleen vene perässä.
Suurimmat öljy-yhtiöt ovat ostanaat itselleen akkujen patentit ja omistavat siis ne. Niin kauan kuin nämä patentit ovat suojattu, ei varmasti tule parempia akkuja, vaikka niiden valmistamin olisi jo nyt mahdollista.
Toisaalta taas öljyn todelliset pumppaus ym. kustannukset ovat luokkaa 10 USD tynnyriltä ja kaikki tuo muu on pörssin aikaa saamaa ilmaa ja kenen hyväksi, jokainen varmaan tietää