Lärväkirjalle en kuviani ilmaiseksi anna


Tuosta satiaisesta kun klikkaa niin aukeaa uuteen välilehteen Aijaa'han.
Mutta risoo, kun täällä on linkki kuvien lataamiselle, joka antaa sitten errorin, ja hukkaa tekstinkin...
Joo, siis 18-mallinen Sporttiwaagoni, Pisnispreemiumi ja Geetee-laini. Haussa oli Luxury, mutta sellaisen löytäminen osoittautui turhan hankalaksi.
Deltan henkilökunta-auto, sopivalla poistohinnalla, ja nyt on sopiva korkotarjouskin, niin oli syytä napata tuo.
Vanhassa oli 95 tkm mittarissa, mutta kun noin vuoden sisällä olisi kuitenkin pitänyt tehdä jotain, niin en jäänyt enempää odottelemaan. Siis vaihto ennen takuun loppua, plus kaikki jarrulevyt & palat olisi tulleet vaihtoon, eli selkeä lisäkulu

Lisäksi uusi 19-mallinen 1,6 pissahommilla ei kolahda, ennemmin Euro6-1,7 joka tuo on.
Hyrpiitit jäi, kun ne tuppaa olemaan Ruåtsin tuonteja, ja nuo Sakamuxit riistää korossa pikavippiprosentteja, niin säästö muuttuu negatiiviseksi. Jäi siis kuitenkin vielä fossiiliseksi, mutta katsotaan sitten 2022 uudestaan...
Miinuksena puuttuu lasikatto, CD-soitin ja kylmästöity hanskalokero. Plussaa onkin sitten aktiiviruise, automaagipitkät, liikennemerkkikamera sun muuta moternia kikotinta.
Ajossahan tuo JF on selvästi napakampi kuin TF, nyt ollaan juuri sopivassa välimaastossa jaappanialaisen & germaanin välissä. Jopa hallitus huomasi lyhyellä tyypityksellä eron ajettavuudesssa.
DCT7 ja liikennevalo-stoppi säästää, ja osaan kyllä ajaa Kia-Hyndain sivistyneesti toteutettua kaksoiskytkinautomaagia. Aivan toista maata kuin Klonkswaagen!
Seuraavaksi pitää tsekkailla mitä tingeltangelia tuo tarvii lisää

Enivei, ihan positiivinen päivitys kokonaisuutena kuitenkin. Joku väittää paremman näköiseksikin, mutta paloautohan tuo on

Ja kun samalla rahalla olisi saanut perusmalli-Korollan esittelyauton, niin saihan tuossa rahalle oikeasti vastinetta
