KHCF.org Kia-Hyundai Club Finland
Huhtikuu 04, 2020, 01:14:22 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu     Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  

Valikko

Pääsivu
   Foorumi
   Kalenteri
   Yhteystiedot
   Kuvagalleriat
   Linkit
   Uutiset
   Ohjeet

Käyttäjä

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Huhtikuu 04, 2020, 01:14:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset

* *

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Teeseitse  (Luettu 509 kertaa)
hyundairane
Rekisteröitynyt
*

« : Maaliskuu 21, 2020, 08:39:52 »

Lueskeltuani kirjoituksia täällä olen tullut siihen tulokseen ettei tällä foorumilla ole kovin paljoa autoaan itse huoltavia ja korjaavia.
Verrattuna esim. mersufoorumiin tai moneen muuhunkin missä jäsenet kirjoittavat tekevänsä paljon itse.
Ehkä johtuu siitä että nämä autot ovat kuitenkin suht uusia joissa pitkät takuut.
Itse olen aina korjaillut autoni itse kuten myös tämän hyundai i30 crdi:n . Vaikkakaan ei tässä paljoa korjaamista ole ollutkaan Wink

Hyvää kevään jatkoa koronasta huolimatta Smiley
tallennettu
Anselmo
Jr. Member
**

« Vastaus #1 : Maaliskuu 23, 2020, 14:48:09 »

Vähäisempi remppailu korreloi korkeamman laadun kanssa  Wink
tallennettu
pepe57
Jr. Member
**

Sorento 2.2 CRDI aut. 4x4 vm. 2011

« Vastaus #2 : Maaliskuu 24, 2020, 18:30:21 »

Jos omistaa niinkin huonon auton kuin MERSUN niin pakkohan sitä on itse korjata...taitaa olla merkkiliikkeen huollot kalliita.  Cool
tallennettu
eyelid
Ylläpitäjä
Sr. Member

« Vastaus #3 : Maaliskuu 24, 2020, 18:55:56 »

Suodattimet vaihdan itse joka kevät. Ei ole tiloja ja työkaluja tehdä jarruremppaa esim ja öljynvaihto olisi ihan turhaan turhan vaivalloista.

Hyundain tai KIA:n omistajiin ei taida paljoa kuulua omakotitaloasukkeita täydellisellä autotallivarustuksella, kuten Marsujen omistajat yleensä ovat.
tallennettu

Hyundai Sonata Diesel 2.0 CRDI Automatic '08
Hyundai Scoupe GT
VW Golf 1.9 TDI mk4 Variant
rollekille
Jr. Member
**

« Vastaus #4 : Maaliskuu 25, 2020, 12:46:31 »

Moottorinilman- ja raitisilmansuodattimen olen vaihtanut n. 30000 km:n välein. Kuulostaa aika tiheältä vaihtaa kerran vuodessa. Riippuu tietysti paljonko ajaa.
tallennettu
eyelid
Ylläpitäjä
Sr. Member

« Vastaus #5 : Maaliskuu 26, 2020, 14:09:24 »

Moottorinilman- ja raitisilmansuodattimen olen vaihtanut n. 30000 km:n välein. Kuulostaa aika tiheältä vaihtaa kerran vuodessa. Riippuu tietysti paljonko ajaa.

No mitä merkitystä millee kun maksavat tyylii muutaman kympin, ja saa jopa ihan MANN:iakin? Pitää ainakin laitteet kunnossa pitempään ja on mukava lähtä kohti kesää sitten ajelemaan. Ja tietysti vasta pölykauden jälkeen, kun kaikki hiekat on vähintää kerran käyty lakasemassa pois teiltä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2020, 14:11:01 kirjoittanut eyelid » tallennettu

Hyundai Sonata Diesel 2.0 CRDI Automatic '08
Hyundai Scoupe GT
VW Golf 1.9 TDI mk4 Variant
rollekille
Jr. Member
**

« Vastaus #6 : Maaliskuu 27, 2020, 12:19:18 »

Minkälaista öljynvaihtoväliä olette pitäneet näissä > vm. 2005 5 lovisissa automaattilaatikoissa? Hyundain huoltovihossa ja kirjassa ei ole huolloista mitään. Entäs nämä platina? tulpat. Netistä en ole kaivellut.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 27, 2020, 12:37:53 kirjoittanut rollekille » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

TinyPortal v1.0.5 beta 1© Bloc

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!