Kallistuksenvaimentimen pystytankojen vaihdossa ei ole mitään erikoista, mutta jousien kanssa ollaan tekemisissä eli jäkittää koko ajan johonkin suuntaan, mutta ihan itse on tehtävissä. Jos pystytanko on kiinni torxilla tai kuusiokoloruuvilla, tarvitaan sopiva työkalu tai menee tappeluksi.
Moottorin kumityynyistä en osaa sanoa mitään.
Aikoinaan mulla oli 2 hehkua pimeänä ja diisseli kävi startissa huonosti. Asettui toki alle 1 minuutissa, mutta ei nelosdieseli mikään silkinpehmeä moottori ole. Ja voihan tietenkin jakoketju olla jo noilla kilometreillä venynyt aiheuttaen ääntä.
Edit: Hienoa että joku käyttää oikeaa termiä "kallistuksenvaimennin". Ihmettelen kuka ilmailuinsinööri on ruvennut käyttämään "kallistuksen vakaajaa". Lentokoneessa se voi olla tarpeen, mutta ei auton kallistusta tarvitse koskaan stabiloida vaan se pitää poistaa mahdollisimman kokonaan