KHCF.org Kia-Hyundai Club Finland
Toukokuu 21, 2013, 23:03:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Tarkempi haku

Valikko

Pääsivu
   Foorumi
   Kalenteri
   Yhteystiedot
   Kuvagalleriat
   Linkit
   Uutiset
   Ohjeet

Käyttäjä

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Toukokuu 21, 2013, 23:03:02

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Uutiset

* *

Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Coupen antenni  (Luettu 2031 kertaa)
Tiina
Rekisteröitynyt
*

« : Lokakuu 07, 2008, 00:57:12 »

mitenkähän saan mun 02vm.n coupen antennin irti? itse antenniosassa ei ainakaan tunnu olevan jengoja kun pyörii vaan tyhjää mut antennin alaosassa on krominen osa et pitääkö se sit ottaa jotenkin irti vai mikähän on homman nimi...ei tiedä....kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa..
tallennettu
Uppe
Rekisteröitynyt
*

« Vastaus #1 : Marraskuu 01, 2008, 00:21:27 »

Ainakin -05 Coupessa oli kierteet antennissa ja lähti pyörittämällä helposti irti. Se kromiosa on paikallaan pellissä eikä irtoa. Olisiko jotain irti siellä vastakappaleessa ja pyörii siksi tyhjää? Eli joutuu luultavasti katsomaan tavaratilan puolelta kun raottaa vähän verhoilua.
tallennettu
woude64
Rekisteröitynyt
*

« Vastaus #2 : Marraskuu 01, 2008, 14:20:41 »

Autossani oli sama vika ostaessani sen pari vuotta sitten. Merkkihuoltokaan ei saanut antennia ehyenä irti, kun oli niin tiukkaan jämähtänyt. Rikottuaan antennin "pohjan" joutui merkkihuolto antamaan minulle uuden antennisysteemin, joka onkin sitten toiminut ihan hyvin, kun säännöllisesti irroitellaan. Se musta piiskaosa on siis kierteellä kiinni ja se krominen kiekko on kiinni pohjaosasssa, joka jää autoon.
tallennettu
Stounedi
Jr. Member
**

« Vastaus #3 : Marraskuu 22, 2010, 11:21:46 »

Jos '02 Coupen antennista haluaa päästä kokonaan eroon, tarvitsee varmaankin ostaa jonkinlainen "tulppa" tuohon antennin paikalle?

Mistähän tällaista kannattaisi kysellä, varaosalistoilta en nopeasti tuollaista löytänyt.
tallennettu
Stounedi
Jr. Member
**

« Vastaus #4 : Joulukuu 13, 2010, 21:47:45 »

Jos '02 Coupen antennista haluaa päästä kokonaan eroon, tarvitsee varmaankin ostaa jonkinlainen "tulppa" tuohon antennin paikalle?

Mistähän tällaista kannattaisi kysellä, varaosalistoilta en nopeasti tuollaista löytänyt.
Taitaa olla vähän hiljainen tämä palsta? Smiley
tallennettu
eyelid
Valvoja
Sr. Member

« Vastaus #5 : Joulukuu 13, 2010, 23:02:07 »

Taitaa olla vähän hiljainen tämä palsta? Smiley

Ei kyllä tänne päivittäin tulee viestejä ihan mukavasti, ajattelin että olisit ollu jo sen verta aktiivinen että olisit kierrellyt osasetit, motonetit ja kaikki läpi löytääksesi tulpan antennireikään. Smiley

tallennettu

Hyundai Scoupe GT 14.3@163km/h
Hyundai Accent 1.6 GLS
Stounedi
Jr. Member
**

« Vastaus #6 : Joulukuu 19, 2010, 04:57:21 »

Ei kyllä tänne päivittäin tulee viestejä ihan mukavasti, ajattelin että olisit ollu jo sen verta aktiivinen että olisit kierrellyt osasetit, motonetit ja kaikki läpi löytääksesi tulpan antennireikään. Smiley

Eipä nyt ole suoranaisesti ollut kiire, mutta en netistä ole löytänyt. Etkä ilmeisesti sinäkään. En ehkä vaan osaa etsiä tai tiedä oikein hakusanoja. Pitänee käydä jossain välissä kysymässä ihan liikkeestä suoraan, jos osaisivat etsiä minua paremmin Wink
tallennettu
eyelid
Valvoja
Sr. Member

« Vastaus #7 : Joulukuu 19, 2010, 05:55:19 »

Eipä nyt ole suoranaisesti ollut kiire, mutta en netistä ole löytänyt. Etkä ilmeisesti sinäkään. En ehkä vaan osaa etsiä tai tiedä oikein hakusanoja. Pitänee käydä jossain välissä kysymässä ihan liikkeestä suoraan, jos osaisivat etsiä minua paremmin Wink

Oletpa vitsikäs. Google ei taida liittyä tähän ongelmaan, jos et vieläkään ole omatoimisesti etsinyt ongelmaan vastausta liikkeistä niin ei voi mitään. Suorat kuittailusi jätän aivan omaan arvoonsa. Cheesy Minua harvermmin google-jutut kiinnostaa edes. Smiley Mutta etköhän löydä tuohon ratkaisun - toivottavasti kerrot siitä myös täälläkin jälkeenpäin.

tallennettu

Hyundai Scoupe GT 14.3@163km/h
Hyundai Accent 1.6 GLS
artsi82
Sr. Member

Cee'd 1.6 ISG Active SW pienillä muutoksilla

« Vastaus #8 : Joulukuu 19, 2010, 10:05:19 »

Lainaus

Tollasia tulppia ny löytyy varmaan jokaisesta varaosaliikkeesta, ei muuta kun valkkaan sopivan kokosen ja löy kii.
tallennettu
Stounedi
Jr. Member
**

« Vastaus #9 : Joulukuu 19, 2010, 23:22:05 »

Oletpa vitsikäs. Google ei taida liittyä tähän ongelmaan, jos et vieläkään ole omatoimisesti etsinyt ongelmaan vastausta liikkeistä niin ei voi mitään. Suorat kuittailusi jätän aivan omaan arvoonsa. Cheesy Minua harvermmin google-jutut kiinnostaa edes. Smiley Mutta etköhän löydä tuohon ratkaisun - toivottavasti kerrot siitä myös täälläkin jälkeenpäin.

Öh? Mitä ihmettä? Varaosia myyvissä nettikaupoissa on hakukenttä, jota olen yrittänyt käyttää. Kuten sanoin, menen ensi viikolla nyt sitten katsomaan ja kysymään varaosaliikkeestä paikan päältä kun en osaa noita nettikauppojen hakuja käyttää ilmeisesti. Miten ihmeessä google tähän nyt liittyy?

En yrittänyt kuittailla mitään. Jos tuota aiempaa "hiljainen foorumi" ihmettelyä tarkoitit, niin parikin kysymystä nakkasin tänne eikä niihin vastattu. Siitä vaan vedin johtopäätökset. Pahoittelen, jos olin väärässä. Niinhän se taitaa olla, että paremmin ja varmemmin asiat selviävät asiantuntijaliikkeestä kysymällä kuin nettiforumeilta. Olet täysin oikeassa: Jos olisin käynyt liikkeessä, asiat olisivat jo selvillä. Huomista odotellessa Wink
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2010, 23:27:24 kirjoittanut Stounedi » tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

TinyPortal v1.0.5 beta 1© Bloc

Black Rain by Crip Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML | CSS