Oletpa vitsikäs. Google ei taida liittyä tähän ongelmaan, jos et vieläkään ole omatoimisesti etsinyt ongelmaan vastausta liikkeistä niin ei voi mitään. Suorat kuittailusi jätän aivan omaan arvoonsa.

Minua harvermmin google-jutut kiinnostaa edes.

Mutta etköhän löydä tuohon ratkaisun - toivottavasti kerrot siitä myös täälläkin jälkeenpäin.
Öh? Mitä ihmettä? Varaosia myyvissä nettikaupoissa on hakukenttä, jota olen yrittänyt käyttää. Kuten sanoin, menen ensi viikolla nyt sitten katsomaan ja kysymään varaosaliikkeestä paikan päältä kun en osaa noita nettikauppojen hakuja käyttää ilmeisesti. Miten ihmeessä google tähän nyt liittyy?
En yrittänyt kuittailla mitään. Jos tuota aiempaa "hiljainen foorumi" ihmettelyä tarkoitit, niin parikin kysymystä nakkasin tänne eikä niihin vastattu. Siitä vaan vedin johtopäätökset. Pahoittelen, jos olin väärässä. Niinhän se taitaa olla, että paremmin ja varmemmin asiat selviävät asiantuntijaliikkeestä kysymällä kuin nettiforumeilta. Olet täysin oikeassa: Jos olisin käynyt liikkeessä, asiat olisivat jo selvillä. Huomista odotellessa